Jak zdobyć uprawnienia?

Jeśli chcesz zostać wychowawcą na koloniach wystarczy, że ukończysz odpowiedni kurs, który zazwyczaj trwa 3 dni. Jak się na niego zapisać? Jak wybrać ten najwłaściwszy? Na rynku istnieje wiele ofert dla przyszłych wychowawców, więc zanim zdecydujesz się wybrać jeden z nich, warto przeczytać w internecie opinie osób, które go ukończyły. Ja zdecydowałam się na stacjonarne zajęcia w Poznaniu. Niestety termin kolidował z innymi moimi planami, więc zaczęłam poszukiwać internetowego kursu. Zanalizowałam ,,za'' i ,,przeciw'' wszystkich znalezionych ofert i zdecydowałam się zrobić go na stronie ewychowawca.pl. Wykłady trwały 36 h. Muszę  przyznać, że mimo najszczerszych chęci nie oglądałam wszystkich w pełnym skupieniu, bo po prostu niektóre zagadnienia były poruszane w taki sposób, jakbyśmy żyli w czasach PRL-u. Zabawy, które proponował organizator wydawały mi się całkowicie bez sensu i jestem przekonana, że nie zainteresowałyby dzieciaków. Prawdę mówiąc... taki kurs nie daje wiele. Do wielu aspektów pracy musiałam się sama przygotować np. przeszukując książki i zasoby internetu pod kątem animacji dla dzieciaków. Jednak mimo wszystko dużym plusem jest fakt, że mogłam zrobić go w domu przy kubku herbaty no i poznać zasady prawne obowiązujące na koloni.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Praca w zawodzie

Dlaczego warto?