Praca w zawodzie

Jest wiele zawodów, na które decydujemy się tylko i wyłącznie ze względu na pieniądze, które się z nim wiążą. Wychowawca kolonijny na pewno nie jest jednym z nich… Średnie zarobki za turnus to od 300-1200 zł. Pierwsza suma wygląda dość śmiesznie, jednak druga prezentuje się nieco lepiej (ale zdaniem wielu to i tak zdecydowanie za mało za ogromną odpowiedzialność, która spływa na wychowawcy podczas wyjazdu). Trzeba więc odpowiednio wybrać pracodawcę. Ja szukałam wszędzie gdzie to było możliwe, przeglądałam strony internetowe, czytałam oferty biur podróży. Wysłałam naprawdę wiele CV, jednak nie spodziewałam się aż tylu odpowiedzi! Jest to albo wynik tego, że miałam piorunująco dobre CV (co wydaje się wątpliwe przy zerowym doświadczeniu w zawodzie) albo po prostu rzeczywistym zapotrzebowaniem na wychowawców. Oferty, z których zdecydowałam się skorzystać dobierałam dość ostrożnie. Prześwietlałam dokładnie biura podróży w Internecie (tyle o ile pozwalały na to zdolności początkującego stalkera), zwracałam też uwagę na miejsca, w które ewentualnie mogłabym pojechać, które jakoś szczególnie mi się spodobały, no i mimo wszystko na względy finansowe. W tym roku pojechałam raz w góry – do Wisły i raz nad morze – do Łeby. Wiadomo, że wyjazdy za granicę np. do słonecznej Hiszpanii pociągają, jednak na pierwsze, próbne kolonie proponuję wybrać się do Polski. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak zdobyć uprawnienia?

Dlaczego warto?